MOJA TOYOTA

HR | SI | SR | EN

Moja Toyota Pomoč


Uvod

Aplikacija Moja Toyota se uporablja kot pomoč uporabnikom Toyota vozil. S pomočjo aplikacije je možno enostavno in hitro priti do ažurnih kontaktnih informacij Vašega serviserja, ter ostalih serviserjev znotraj mreže partnerjev. Poleg tega omogoča vpogled v osnovne informacije Vašega vozila kot so npr. naslednji planirani servis, datum veljavnosti jamstva ipd. Nazadnje pa lahko direktno komunicirate z Vašim serviserjem s pomočjo integriranega sistema za izmenjavo sporočil, ki Vam omogoča, da se dogovorite za termin servisa, prijavite problem ali postavite kakršnokoli vprašanje. Aplikacija Vas bo kot opomnik v rednih časovnih intervalih spominjal na prihajajoči termin rednega servisa, da lahko svoje vozilo brez težav uporabljate še naprej.



Kazalo

  1. Začetno okno
  2. Registracija uporabnika
  3. Prijava
  4. Kontakti
  5. Glavni meni
  6. Hitri meni
  7. Nastavitve
  8. O aplikaciji
  9. Pomoč
  10. Osnovni podatki o vozilu
  11. Sporočila
  12. Izhod


Začetno okno

Pri odpiranju aplikacije se prikaže začetno okno, ki služi kot uvod v aplikacijo in ostane odprt, dokler se ne odčitajo vsi podatki.

Če prvič odpirate aplikacijo, se odpre pop-up, ki omogoča izbiro želenega jezika aplikacija. Jezik je mogoče naknadno spremeniti v postavkah aplikacije(tipka "hitri meni" -> tipka "postavke")

  • Spustni meni "jezik" - s klikom na spustni meni se odprejo možni jeziki aplikacije
  • Tipka "OK" - ko smo zadovoljni z izbiro jezika, s pomočjo tipke "OK" potrdimo izbiro in se vrnemo v aplikacijo.
Povratek na vrh

Registracija uporabnika

Prvi korak

Če prvič odpirate aplikacijo, se Vam odpre po izbiri jezika okno za registracijo novega uporabnika. Ta del je razdeljen na več korakov. Če aplikacije ne odpirate prvič, se Vam prikaže okno "Prijava", kjer lahko odprete možnost registracije.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - izhod iz dela "Registracija uporabnika", ter odpre okno "Prijava" . Izbere se, če ste registriran uporabnik.
  • Tipka "Sem že registriran" - izhod iz dela "Registracija uporabnika", ter odpre okno "Prijava" . Izbere se, če ste registriran uporabnik.
  • Tipka "Začni registracijo" - zažene registracijo novega uporabnika oz.odpre drugi korak registracije.

Če internetna povezava ni aktivirana(Wi-Fi, mobilni internet), se pojavi sporočilo "Ni internetne povezave". V tem primeru registracija novega uporabnika ni možna(tipka "Začni registracijo" ni aktivna). Potrebno se je s pomočjo tipke "Nazaj" vrniti na prejšnje okno, aktivirati internetno povezavo na vaši napravi, ter šele nato opraviti registracijo novega uporabnika (Okno "Prijava" -> tipka "Registracija uporabnika").

Povratek na vrh

Drugi korak

V drugem koraku registracije novega uporabnika je potrebno vpisati Vaše ime, priimek in veljaven email naslov (vpisan Email naslov se bo naprej uporabljal kot uporabniško ime aplikacije). Polja, ki so označena z (*) so obvezna.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - izhod iz dela "Registracija uporabnika", ter odpira okno "Prijava" . Izberite, če ste registriran uporabnik.
  • Polje "Ime" - vpišite Vaše ime
  • Polje "Priimek" - vpišite Vaš priimek
  • Polje "Email" - vpišite Vaš veljaven email naslov. Vpisan email naslov se bo naprej uporabljal kot uporabniško ime aplikacije. Po uspešni registraciji, bo na ta email naslov poslan email z Vašim novim geslom za dostop do aplikacije.
  • Tipka "Predhodni korak" - odpre prvi korak registracije novega uporabnika (vpisani podatki ne bodo izbrisani).
  • Tipka "Naslednji korak" - v kolikor so vpisani vsi obvezni podatki (polja z oznako(*)), tipka odpre tretji korak registracije novega uporabnika.
Povratek na vrh

Tretji korak

V tretjem koraku registracije novega uporabnika morate izbrati državo Vašega Toyota serviserja. Nato je potrebno izbrati Vašega Toyota serviserja. Polja, ki so označena z (*), so obvezna.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - izhod iz dela "Registracija uporabnika", ter odpre okno "Prijava" . Izberite, če ste registriran uporabnik.
  • Polje "Država" - izberite državo Vašega Toyota serviserja. Glede na izbiro se filtrirajo možne izbire serviserja v polju "Moj serviser".
  • Polje "Moj serviser" - izberite Vašega Toyota serviserja
  • Tipka "Predhodni korak" - odpira drugi korak registracije novega uporabnika (vpisani podatki se ne bodo izbrisali).
  • Tipka "Naslednji korak" - v kolikor so izbrani vsi obvezni podatki (polja z oznako(*)), tipka odpira četrti korak registracije novega uporabnika.
Povratek na vrh

Četrti korak

V četrtem koraku registracije novega uporabnika morate izbrati število Toyota vozil, ki jih imate. Ta vozila bodo povezana na vaš uporabniški račun. Polja, ki so označena z (*), so obvezna.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - izhod iz dela "Registracija uporabnika", ter odpre okno "Prijava" . Izberite, če ste registriran uporabnik.
  • Tipka "-" - zmanjša število vozil v polju "število vozil" za 1.
  • Polje "število vozil" - prikazuje število Toyota vozil, ki jih imate. V naslednjem koraku bo potrebno vpisati podatke za vsa vpisana vozila.
  • Tipka "+" - poveča število vozil v polju "število vozil" za 1.
  • Tipka "Predhodni korak" - odpira tretji korak registracije novega uporabnika (vpisani podatki se ne bodo izbrisali).
  • Tipka "Naslednji korak" - v kolikor so izbrani vsi obvezni podatki (polja z oznako(*)), tipka odpira peti korak registracije novega uporabnika.
Povratak na vrh

Peti korak

V petom koraku registracije novega uporabnika je potrebno vpisati št.šasije / VIN Vašega vozila, registrsko oznako, ter opombo (po potrebi). Polja, ki so označena z (*), so obvezna.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - izhod iz dela "Registracija uporabnika", ter odpre okno "Prijava" . Izberite, če ste registriran uporabnik.
  • Polje "Št.šasije / VIN" - vpišite št.šasije / VIN Vašeg vozila (17 znakov).
  • Polje "Registrska oznaka" - vpišite registrsko oznako Vašega vozila.
  • Polje "Opomba" - po potrebi vpišite opombo.
  • Tipka "Predhodni korak" - odpira četrti korak registracije novega uporabnika (vpisani podatki se ne bodo izbrisali).
  • Tipka "Zaključi registracijo" - v kolikor so izbrani in vpisani vsi obvezni podatki(polja z oznako (*)), tipka zaključi registracijo novega uporabnika.

V kolikor je ostalo kakšno obvezno polje neizpolnjeno (označeno z (*) ), se prikaže sporočilo "Niste izpolnili vsa obvezna polja. Prosimo, izpolnite vsa polja, ki so iznačena z (*)". Potrebno je izpolniti vsa obvezna polja, če želite nadaljevati s postopkom registracije.

S klikom na tipko "Zaključi registracijo" zaključimo registracijo novega uporabnika. V kolikor so vsi obvezni podatki izpolnjeni in je internetna povezava aktivna, se prikaže sporočilo: "Postopek registracije ste uspešno začeli. Za zaključek registracije sledite navodilom v elektronskem sporočilu, ki ga boste prejeli v naslednjih nekaj minutah na Vaš elektronski naslov (vpisan email naslov)".

Povratek na vrh

Prijava

S pomočjo okna Prijava, se uporabnik prijavi v aplikacijo, pristopi oknu "Kontakti" , ter zažene registracijo novega uporabnika. Pri prvi prijavi v aplikacijo morate imeti aktivno internetno povezavo na Vaši napravi. Po tem je možna prijava v aplikacijo brez aktivne internetne povezave (brez aktivne povezave podatki ne bodo ažurirani, osveževanje podatkov bo onemogočeno).

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - zapre aplikacijo.
  • Tipka "Kontakti" (človeček) - odpre ekran "Kontakti".
  • Polje "Email" - tu vpisujete Vaš email naslov (uporabniško ime), s pomočjo katerega se prijavite v aplikacijo.
  • Polje "Geslo" - vpišite Vaše geslo.
  • Tipka "Zapomni si" - označite, če želite, da si aplikacija zapomne podatke Vaše prijave. Podatkov pri naslednji prijavi ne bo več potrebno vpisovati.
  • Tipka "Prijava" - v kolikor so vpisani podatki za prijavo pravilni (Email in geslo), prijavi uporabnika v aplikacijo, ter odpre okno "Glavni menu". Pri prvi prijavi v aplikacijo je potrebno imeti aktivirano internetno povezavo na Vaši napravi.
  • Tipka "Kliknite tukaj, če ste pozabili geslo" - zažene postopek obnove gesla za vpisan email naslov. Po kliku na to povezavo (, če je vnesen pravilen email naslov v polju "Email"), bo poslano sporočilo na vpisan email za začetek postopka zamenjave gesla.
  • Tipka "Registracija uporabnika" - odpre del "Registracija uporabnika".
  • Trak "Akcijske ponudbe" - trak prikazuje razne akcijske ponudbe Vašega Toyota serviserja.

Če pri postopku prijave v aplikacijo niste pravilno vpisali Vaš email naslov in/ali geslo, se pojavi sporočilo: "Nepravilen email ali geslo". Prosimo, preverite vpisane podatke. Imate tudi možnost zahtevati novo geslo za vneseni email naslov s pomočjo tipke "Kliknite tukaj, če ste pozabili geslo" ali registrirati novega uporabnika s pomočjo tipke "Registracija uporabnika".

Če pri postopku zahteve novega gesla (tipka "Kliknite tukaj, če ste pozabili geslo"), niste pravilno vpisali Vaš email naslov, se pojavi sporočilo: "Napaka v povezavi: Ne obstaja uporabnik s tem email naslovom". Prosimo, preverite, ali je vpisani email naslov pravilen.

Povratek na vrh

Kontakti

Okno "Kontakti" prikazuje dostopne kontakt podatke Toyota serviserjev po državah, ter lokalno in tujo EUROCARE številko.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - povratek na predhodno odprto okno.
  • Spustni meni "Država" - izberite želeno državo, za katero potrebujete kontaktne podatke.
  • "EUROCARE št. - lokalno" - prikazuje lokalno EUROCARE številko, s klikom na številko, jo je možno direktno poklicati.
  • "EUROCARE št. - tujina" - prikazuje EUROCARE številko v tujini, s klikom na številko, jo je možno direktno poklicati.
  • "Serviserji - naslov" - prikazuje naslov serviserja.
  • "Serviserji - delovni čas" - prikazuje delovni čas serviserja.
  • "Serviserji - telefonska št." - prikazuje telefonsko številko serviserja, s klikom na številko, jo je možno direktno poklicati.
Povratek na vrh

Glavni meni

Po uspešni prijavi v aplikacijo se odpre okno "Glavni meni". Okno vsebuje tipke, ki vodijo v ostale dele aplikacije.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - prikazuje okno "Izhod".
  • Tipka "Osveži" (puščice v krogu) - osveži podatke uporabnika (podatke o vozilih, akcijske ponudbe).
  • Tipka "Hitri meni" ( kolešček) - odpre "Hitri meni" aplikacije.
  • Tipka "Osnovni podatki o vozilu" - odpre okno "Osnovni podatki o vozilu".
  • Tipka "Kontakti" - odpre okno "Kontakti".
  • Tipka "Sporočila" - odpre okno "Sporočila".
  • Tipka "Pomoč" - preko internet brskalnika Vaše naprave odpre stran "Moja Toyota Pomoč" (to stran).
  • Statusni trak - prikazuje status prejemanja podatkov preko interneta, možnost internetne povezave in čas zadnje sinhronizacije podatakov.
  • Trak "Dni do naslednjega servisa" - v kolikor ima uporabnik povezano vozilo in ima to vozilo vpisan datum naslednjega servisa, se prikazuje št.preostalih dni do datuma naslednjega servisa.
Povratek na vrh

Hitri meni

S pomočjo hitrega menija ima uporabnik pristop do postavk aplikacije in osnovnim informacijam o aplikaciji. Odpre se s tipko "Hitri meni" (kolešček) ali s klikom na android gumb "meni" na Vaši napravi.

Povratek na vrh

Nastavitve

V oknu "Nastavitve" lahko uporabnik spreminja različne postavke aplikacije. Okno prikazuje tudi izbranega Toyota serviserja uporabnika.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - vrnitev na predhodno odprto okno.
  • Tipka "Osveži" (puščice v krogu) - osveži podatke uporabnika (podatke o vozilih, akcijske ponudbe). V kolikor uporabniku niso dostopne notifikacije (če pod trakom "Notifikacije dostopne" piše "NE"), s pomočjo tipke "Osveži" aplikacija poskuša aktivirati notifikacije za uporabnika.
  • Tipka "Kliči" (telefon) - s pomočjo tipke je možno poklicati kontaktno številko glavnega serviserja uporabnika (levo od tipke).
  • Polje "Staro geslo" - v kolikor želite spremeniti geslo, se tukaj vpiše Vaše trenutno geslo.
  • Polje "Novo geslo" - v kolikor želite spremeniti geslo, tukaj vpišete Vaše novo geslo.
  • Tipka "Sprememba gesla" - Spremeni geslo iz vpisanega starega gesla v polju "Staro geslo" v novo, ki je vpisano v polju "Novo geslo".
  • Spustni meni "Jezik aplikacije" - izberiti jezik aplikacije po želji.
  • Trak "Notifikacije dostopne" - prikazuje, ali so uporabniku dostopne notifikacije o prihajajočih sporočilih in opombah o prihajajočem datumu servisa vozila. Če pod napisom piše"DA", so notifikacije dostopne. Če pod napisom "Notifikacije dostopne" piše "NE", notifikacije niso dostopne. S pomočjo tipke "Osveži" aplikacija lahko poskusi aktivirati notifikacije za uporabnika. Aktivacija notifikacij je odvisna od pravilnosti postavk na Vaši napravi, uporabniškem računu za servis "Google Play" in aktivnosti internetne povezave.
  • Trak "Pomoč" - odpre navodila o dostopnosti notifikacij.
  • Tipka "Odjava uporabnika" - s pomočjo te tipke odjavimo trenutnega uporabnika iz aplikacije. Po tem se pri ponovnem zagonu aplikacije pojavi okno"Prijava", kjer se je potrebno ponovno prijaviti v aplikacijo.

Če pri spremembi gesla ni pravilno vpisano trenutno geslo v polju "Staro geslo", se prikaže naslednje sporočilo: "Nepravilno staro geslo". V tem primeru preverite vpisano geslo. .

Povratek na vrh

O aplikaciji

Okno prikazuje osnovne informacije o aplikaciji.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - vrnitev na predhodno odprto okno.
  • Tipka "Hitri meni" (kolešček) - odpre hitri meni aplikacije.
  • Trak "Naziv aplikacije" - prikazuje naziv aplikacije.
  • Trak "Verzija" - prikazuje trenutno verzijo aplikacije.
  • Trak "Proizvedeno za Toyota Adria" - prikazuje podatke o proizajalcu aplikacije.
Povratek na vrh

Pomoč

Odpre pomoč aplikacije Moja Toyota (trenutna stran).

Povratek na vrh

Osnovni podatki o vozilu

Okno prikazuje informacije o vozilu, ki je trenutno vezano na uporabnika aplikacije, ter med drugim prikazuje tudi podatke o naslednjem servisu vozila. V kolikor je na uporabnika vezano več vozil, bo viden spustni meni z vsemi povezanimi vozili. Okno bo prikazalo podatke o trenutno izbranem vozilu.

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - vrnitev na predhodno odprto okno.
  • Tipka "Osveži" (puščice v krog) - osveži podatke uporabnika (podatke o vozilih, akcijske ponudbe).
  • Tipka "Hitri meni" (kolešček) - odpre hitri meni aplikacije.
  • Spustni meni "vozilo" - prikazuje vsa vozila, ki so vezana na uporabnika. Podatki se prikazujejo za trenutno izbrano vozilo. Spustni meni ni viden, če ima uporabnik povezano samo eno vozilo ali nima povezanih vozil.
  • Trak "Št.šasije" - prikazuje št.šasije (VIN) vozila.
  • Trak "Model" - prikazuje model vozila.
  • Trak "Registrska oznaka" - prikazuje registrsko oznako vozila.
  • Trak "Trajanje garancije" - prikazuje datum, do katerega velja jamstvo vozila.
  • Trak "Zadnji evidentirani prevoženi kilometri" - prikazuje zadnje evidentirane prevožene kilometre vozila.
  • Trak "Predviden datum naslednjega servisa" - prikazuje predviden datum naslednjega servisa vozila.
  • Trak "Predvideni prevoženi kilometri pri naslednjem servisu" - prikazuje predvideno št.prevoženih kilometrov pri naslednjem servisu.
  • Trak "Skupaj dni do naslednjega servisa" - prikazuje št. preostalih dni do datuma naslednjega predvidenega servis.
  • Slika "semafor" - prižgana luč na sliki je odvisno od števila dni do naslednjega servisa vozila: zeleno - 30 ali več dni, rumeno - med 0 in 30 dni, rdeče - manj ali enako 0 dni.
Povratek na vrh

Sporočila

S pomočjo okna "Sporočila" lahko uporabnik komunicira direktno(chat) z lastnim serviserjem, če potrebuje kakšno informacijo in/ali pomoč. Pri sprejemu novega prihajajočega sporočila, bo uporabnik prejel novo notifikacijo na napravi(tudi če aplikacija trenutno ni aktivna). S klikom na to notifikacijo, se odpre okno "Sporočila".

  • Tipka "Nazaj" (puščica levo) - vrnitev na predhodno odprto okno.
  • Tipka "Osveži" (puščice v krog) - osveži prihajajoča in izhodna sporočila uporabnika, potrebna je aktivirana internetna povezava.
  • Tipka "Hitri meni" (kolešček) - odpre hitri meni aplikacije.
  • Trak "Moj serviser" - prikazuje naziv Toyota serviserja uporabnika. Uporabnik lahko preko chata komunicira s tem serviserjem.
  • Sporočila "izhodna" (bela, leva stran) - prikazuje izhodna sporočila uporabnika (tekst sporočila in čas pošiljanja).
  • Poruka "prihajajoča" (rdeča desna stran) - prikazuje prihajajoča sporočila uporabnika(tekst sporočila in čas pošiljanja).
  • Polje "tekst novega sporočila" (zraven tipke "pošlji sporočilo") - tukaj vpišite tekst sporočila, ki ga želite poslati.
  • Tipka "pošlji sporočilo" (tekst na papirju) - ko vpišete tekst sporočila, s pomočjo te tipke pošljete sporočilo. Obvezna je aktivna internetna povezava.
Povratek na vrh

Izhod

S klikom na gumb "Da", se izklopi aplikacija.

Povratek na vrh